Ceylanasta Arkadaşlar 40+5 olduk hala tık gelişme yok. Yaşayan var mı 41 e kadar gelmezse suni sancı deneyecek doktor. İlk doğumum normaldi 39+5 de. Bu ikinci doğum ama çok tedirgin ediyor.
Kayaozge Ceylanasta Canım bende 41+2 de doğum yaptım benim öyleydi ne açılmam vardı nede sancım doktorum kontrol etti bebek daha içinde yüzüyor gelmeye niyeti yok o yüzden almamız gerekiyor dedi ve sezeryana aldılar