Berilasellll24 Kızlar uyumayan var mı belimden kasığıma doğru hafif sancı sızı varmış gibi sizce neden ?
denizozulkerr tazeanne_20 dün bende aynı şekildeydim bugün de aşırı bel ağrım var 5 dk ayakta duramıyorum 33 haftalık olacağız daha
Zehra_25x Berilasellll24 agir is falanmi gordun acaba gerci bebegin agirlasmistir artik onunda etkisi vardir