EzgiKizilates Neslihan00 ebebekdeki yorumlara göre chicconun manualini aldım herkes memnun kalmış daha doğumuma bir ay var bakalım işe yarayacak mı
Serii Çok sık kullanmayacaksan tabi manuel al ben sezaryen doğum yaptım üçüncü gün sütüm geldi bi tek o gün sağmıştım bebeğe biberonla vermiştim sonra emzirmeye alışınca kullanmadım bidaha bnmki weweel işimi gördü ❤️
Neslihan00 Çalışıyorum yaşla surem dolunca başlayacağım daha önce kullanmadığım için tavsiye istiyorum teşekkürler