Yasmnnn Kızlar ben 3 gündür kahvaltıdan sonra afedersiniz istifra ediyorum ama bulantıdan değil öksürükten sonra kusuyorum. İlaç içmiş oluyorum daha yarım saat olmadan kusuyorum İlaçlarımın faydası olmaz mı şimdi bidaha mi içmem gerekiyor? :(
songul123 Yasmnnn öksürüğün için turbu oyup içine 1 kaşık bal koyup ağzını kapatmani öneririm çıkan suyunu icitigin zaman öksürüğe çok faydası oluyor
Yesimustafa Yasmnnn ilacın faydası olmaz canım bende ilaçlar yüzünden içemiyordum kusuyordum doktorum faydası olmaz ddi 10 dakika bile midede kalmiyo
Deletedmom434 Yasmnnn ilaçlar genelde ağız yolundan 1 saatte etki ediyor kuzum,ilaç içtikten sonra uzanmayı deneyebilirsin yada öksürüğünü azaltmak için bir yol izleyebilirsin💐