Sevdaltn Selamlar 28 haftalık çatlaklarım çoğaldı sizinde öle aniden hızlı şekilde oldumu ve arko krem kullanmamda sakınca olur mu ?
beyzacmvrc Sevdaltn krem de kullandım ama sanki en iyi hindistan cevizi yağı ve zeytinyağı nemlendiriyor. Instagram da bı kizda görmüştüm kantaron yağı kullanmış hiç çatlamamis 39. Haftada doğum yapmıştı. Biraz da genetik bence çatlama işi. Benim cildim normalde de kuruydu zaten
Busra--54 Sevdaltn 30 haftadayim çatlaklar ödem çatlayan yerlerin kaşıntısı ne uyku var ne bişe Allah sonumuzu hayır etsin hayirlisiyla kucağımiza alalım inşallah 🥰
Zeynepaltns Maalesef krem kullandığım halde 29. Haftada büyüyerek koyu renk almaya başladı çatlakların. Sanırım önlem ile ilgili değil , vücut yapısı ile ilgili bir durum
ikizler2- beyzacmvrc Kantaron yağı bende kullandım ama dediğiniz gibi genetik çünkü o kadar şey kullanmama rağmen çok kötü şekilde vücudum yırtıldı. Hiçbişeyin fayda ettiğini sanmıyorum. Bence bi anda karnımız hızla büyüdü ondan oldu
beyzacmvrc ikizler2- benim karnım sanki hala 28 haftalık gibi 😅 öyle büyümedi yani karnım ciplakkwn yandan belli baya ama kıyafetlerle sanki daha 28 haftalık gibi falan. Doktor da iç karnın geniş karnın çok buyumuyo ama bebek gelişimi çok iyi diyor hep. Buna rağmen böyle catladiysam karnım haftama göre normal olsa nasıl çatlardi acaba🤭
ikizler2- beyzacmvrc Düşünmek bile istemiyorum açıkçası artık doğum yapmak istiyorum çünkü bebekleri taşımak baya zor oluyor 😭
Dolphin16 Sevdaltn benim 8 aya kadar çatlağım yoktu Hindistan cevizi yağları nemlendiriciler sürerdim sonra dedim olmıcsk herhalde bi gün duştan bi çıktım şok oldum bütün karnım çatlamıştı 🤦♀️ yani ne sürersen sür ne yaparsan yap çatlıcaksa çatlıyor bi şekilde . Belkide anneliğin bize bıraktığı en güzel izlerden bitanesi 😍