Slm kizlar. Herkesin doğum hikayesini okurken bana da yazmak nasip oldu çok şükür.
28 Nisan da gün vermişti doktor.Bu arada depremzedeyim Antalya da Bi kaç doktora gitmistim. Son gün üniv. Hastanesinde yatisim yapildigi halde karar alindi 39. Haftada alcaz dediler. 38+6ydim bu arada. İn çık evrak işleri sabahtan ikindiye kadar hastanede dolan sonra eve git deyip üstüne öteleme olunca o an o psikolojiyle özele gitme kararı aldım. Hiç tanımadığım Bi doktorda doğum yapmak nasip oldu.
- Sezeryanimdi zaten 10ceyrek gibi girdiğim ameliyathane de 10.37 de minnak kızım doğdu çok şükür. Ten temasi yaptirdilar.11bucuga doğru ameliyathaneden kizimla beraber çıktık. Yanıma giydirip besige koydular ameliyathanede hep ona bakıp konuştum çok güzel bir duygu Rabbım herkese nasip etsin.
Ameliyat sırasında hep dua ettim bas ağrım olmasın diye sabit kalmaya çalıştım. İlk doğumum sonrası hemen kalkmıştım. Dikiş yerlerin incelmis dedi doktor bunda onarmak biraz zaman aldı. Bu sebepten mi neyse biraz ağrılı oldu ayaklanmam ve gaz çıkarma mevzusu 28 saati buldu. Ağrı kesici vs yaptılar bol bol su tükettim ertesi gün hastane de bir dus aldım. Sütüm gelsin diye. Çok ilgiliydi hemşire ebe çocuk doktoru, doktor( medical park Antalya ) Allah hepsinden razı olsun. Ameliyat sonrasi zor olsada bol bol yürüyüş yaptım toparlanmak için. Başlarda zor olsada çabuk toparlandim çok şükür. Göğüs uçlarım yara oldu kanıyor malesef. ilk doğumda 3 hafta önceden lanolin kullanmıştım bunda doğumdan hemen önce bir kez sürdüm simdi kullaniyorum ama erken baslamak gerek. Onun etkisi var diye düşünüyorum.
Kızım 2.940 gr 50cm minnak Bi bebe.
Biz ertesi gün taburcu olduk çok şükür. Rabbim herkese kolaylık versin. Sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun. 💮💮