senaacik Kızlar merhaba ben yarın 23 oluyorum hamileliğimin başından beri hiç midem bulanmadı iştahım çok açıktı dolayısıyla da çok kilo aldım her ay hemen hemen 2 kilo alıyorum şimdiye kadar toplam 10-11 kilo aldım:( burada 30. haftalara geçip de sadece 7-8 kilo alan insanlar ya da benim haftalarımda 2-3 kilo alalar var çok kötü hissediyorum onları okuyunca ama ne yapsam da durduramıyorum:( benim gibi olan var mı sadece :((
birannis_ senaacik bende 22+2 günlüğüm 8 kilo almışım benimde hiç bulantım olmadı normalde nasılsa öyle devam ettim inşallah doğuma kadar balon gibi olmam
Feyzaclk senaacik kaç kilo ile hamile kaldınız. Ben 28. Haftadayım 13 kilo falan almışım🤷🏻♀️ ama zayıf hamile kaldım
Pinklove senaacik Aslında sağlıklı beslenmeyle alakalı bi durum çoğu zaman. Hamur işi, tatlıdan falan uzak durursanız fazla kilo alımı olmaz. Ben öğünlerimde hep sebzeye daha çok yer veriyorum. Ekmeği bi tek kahvaltıda tüketiyorum. Tatlıdan uzak durdum çoğu zaman. 22 haftadayım çok az kilo aldım. Sağlıkla kucağınıza alırsınız insallah💞🤗
nevzatbaskomser senaacik Şeker ve hamur işi yemeyin normal beslenmeye devam ederseniz almazsınız ödem olur en fazla o da doğum yapınca gider eski halinize dönersiniz. Hamilelikte iştahım açıldı diyip 2 kişilik yenirse kilo kaçınılmaz olur tabi, geç saatlerde yemeyin en azından gündüz yiyin canınız ne çekerse
annesusu Ben o az kg alanlardanım. Ama sizin gibi olmak isterdim. Neredeyse doğum olucak hala miğde yanması ve bulantı yüzünden her şeyi yiyemiyorum. Yemek yemeyi özledim :) bence dert etmeyin doğduktan sonra verirsiniz inşallah
aslanovic Ay kilo alamayanları ben de anlamıyorum ya nasıl oluyoooor 32. Haftadayım 20 kilo aldım benim değil çocuğun cani çekiyor diye diye ne bulduysam yedim ahahahahah allahtan 49 kiloyla hamile kalmistim, obez doğuracagim 🫠
Busel senaacik yani bende o az alanlardanım 39+6yım ilk 3 Ay 6 kg verdim şuana kadar sadece verdiğim kgyi aldım zaten fazlasını almadım. Ama dikkat ettim ben dikkat edince alınmıyor asla iki kişilik mantığı ile ilerlemedim iki kisilik yeme mantığı tamamen zarar. Çünkü her daim ne kadar yediysem öyle yedjm ve bebeğim sağlığı her zaman iyiydi
Sm135 senaacik bende 54 le hamile kaldım 18+4 şuan 59-60 arası değişiyor kilom. Valla bende herşeyi yiyorum asla dayanamıyorum keşke biraz mide bulantım olsaydı diyorum🫠 ki ben bi de hamile kalmadan önce hamile kalmayı istediğim için spora gidip 5 kilo vermiştim geri geldi hemen 😂
Wonderwoman08 senaacik ilk gebeligimde 25 kilo aldim 1 yılda geri verdim canım. 2gun önce doğum yaptım bunda da 18 kilo aldim 4kilosu gitti bile . Kiloları hiç dert etme bir sekilde gidiyorlar. Sağlıklı vitaminli beslenmeye çalış sadece.