zumraninannesi99 Kizlar spiral kullananlara sorum. Spiral den ne kadar sonra hamile kaldınız? Gebelik istiyorum uzun sürer mi merak ediyorum.
Zynpdmr Spirali kasım ayında cıkarttırdım spiralim hormonlu oldugu için doktorum vücut bi kendine gelsin diye bi kac ay daha cocuk düşünmememi ve folik asite baslamam gerektigini söyledi.Martta hamile kaldım aylarca denemedik ilkinde oldu 🥲😬
zumraninannesi99 Zynpdmr ya sevindim adınıza sağlıkla gelsin bebiş 💗 benimki bakır spiraldi hormonsuz. Cikarttirali iki ay oluyor beklemedeyim. Henüz gebelik yok.