Zeynep_Krhsn Kızlar salı sabah 7 buçukta hastaneye yatacağım 8 buçukta ameliyatım var sezeryanla minik oğluma kavuşacağım inşallah vakit geçmiyor bana çok heyecanlıyım 🥹🥹
Zehra_25x Zeynep_Krhsn tatlim bence uyu bu son rahat uyuyusun olacak 😂 rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin.
Aycan1 Zeynep_Krhsn bende ilk çocuğumda heyecandan uyuyamamistim ama sersem gibiydim doğuma gittiğimde bide benimki normal doğumdu güç lazımdı Allah’ım herkesi kurtansin inşallah
dorukkusumunannesi Zeynep_Krhsn kaç gün önceden erken alıyorlar canım örneğin uygulamada 51 14 gün önceden mi aşıyorlar sezeryana
Zehra_25x Zeynep_Krhsn ben olsam bnde uyuyamazdm karnimdaydi karsimda olck gorcem bole yuzunu ellerini asiri mukemmel bi duygu yaaaa