babyasyanil Ya tam olarak randevu yakalayabileceğim saat var mı? Gastroenteroloji ye randevu alcam bi türlü düşmüyor 😒
cahilelafanlatamazsinyorulmaa babyasyanil Saat 16:00 diye biliyorum bende o saatlerde almaya çalışırım, hani bazı durumlarda randevu bulamıyorsun ya o saatte arayın derler genelde
PSerenity babyasyanil gastroya dahiliye yönlendirmeden randevu vermiyolar dahiliyenin yeşil alan açması gerekiyo
Tortatepe babyasyanil bi hastane çalışanı bana saat 16:00 ve 24:00 da taleplerin açıldığını söylemişti.
annesusu Talep et bölümünden yapıyorum ben randevu bulamayınca. Mesaj geliyor randevu olunca. Randevu açma saati de 10.00 diye biliyorum sabah kontrol etmek isterseniz
babyasyanil annesusu bu bölüm yeşil alandan açıldığı için talep et butonu yok yaa malesef 😒 sabah 10 a da 16:00 da bakıcam inşallah tuttururum teşekkür ederim
cahilelafanlatamazsinyorulmaa babyasyanil saat yaklaştı mı arayın 5 dakika falan kala anca bağlanırsınız😌
babyasyanil cahilelafanlatamazsinyorulmaa arayıp hiç almamıştım genelde uygulamadan alıyorum ama şansımı deneyim sağolun🫶🏻
cahilelafanlatamazsinyorulmaa babyasyanil bende hep arayarak randevu alıyorum şifremi unuttum bir türlü yapamadım mecbur telefondan alıyorum 🥴
babyasyanil cahilelafanlatamazsinyorulmaa e devlet şifrenizle girebiliyorsunuz aslında ben hep öyle giriş yaparım