Osmansaime 18+5 olduk ve hala cinsiyeti mizi goremedik . Herkes diyor saklıyorsa gostermiyorsa kızdı r diye .
Vera Osmansaime 19+3 ve hala öğrenemedik tahmin de bile bulunamıyor çok iyi saklıyor bizim minik kendisini 😂
ozlemrcp76 Osmansaime ben katilmiyorum canim benim gorumcemde 18 de ogrendi her giytiginde gostermiyordu kendini ama bebis erkekmis bazi bebekler inactci olabilir bunun cinsiyetle ilgisi yok😊Rabbim gonlunuze gore versin
Elmassfl Osmansaime Ben 20. Haftada ayrıntılı ultrasonda öğrendim canım doktorum çok inatçı göstermiyor dedi çevremdekiler hep kızdır o dediler ama doktor erkek dedi eminmisiniz kesin mi dedim şaşırdım pipiyi gösterdi 🤗🤗
Hgemr 20.haftada öğrendik ve erkek 😁 bana da aynısını diyorlardı saklarsa kız diye ama oğlum ters köşe yaptı 🐘
Osmansaime ozlemrcp76 amin canim benim hepimize insallah❤ babası gibi inatçı olcek eğer erkeksee o zman☺
Agapi00 Hgemr 🤣 ay bu doktorlar benmkide 15 hafta bacak arası nasıl sıkı sıkı kapalı göstermiyorsa kızdır diye tahminde bulundu mantık işte böle 😂
ozlemrcp76 Osmansaime olabilir benim gorumcemde cok inatciydi hep senin inadini almis ondan göstermiyor kendini diyorduk😄Belki sizinde oyledir😍
Osmansaime Elmassfl oyyy masallah allah esirgesin. Malesef hep banada öyle diyolar sanki kız istemiyormusum gibi . İlk bebeğim ikisinede kapımız açık 6 yıl sonra bulduk hiç fark etmez kız erkek .
Dniz47 15 haftalık erkek olduğunu öğrendim evet göstermeyince kız diyorlar bana pek inandırıcı gelmiyor allah herkesin gönlüne göre versin 😊
Hgemr Agapi00 doktorlar bile göstermeyince kız diyorsa 😲 en iyisi beklemek ben netleşmeden bir şey almadım,kızım diye de sevmedim 😁 hatta ayrıntılıdan sonra ismi ile seslenip sevmeye başladım 🤭🤭
Osmansaime Hgemr ya nedense bbekle konuşurken hep prensesim demek geliyo sonra diyorum hadi erkekse☺ abim ve kız kardeşimin kızları vr ondan galiba
Osmansaime Sedayznn ayyyy oda biraz fazla merak ettirmiş. Senin melegin baya Nazlı olcak o zaman☺ saglikla gelsin insallah