DuyguKays 16+2 ilk gebelik az önce elimi karnıma koyup bastırdım tık tık attı çok erken ama tık tık atış hissediyorum gaz mı yani bu şimdi :Dd
cokkasmabeabi DuyguKays bir haftadır falan ben de 2 günde bir bazen günde 1 çok hafif pıt pıt atma hissediyorum gaz değildir ama hareketi pek hissedilmiyodur gittikçe güçlenir o
DuyguKays cokkasmabeabi elimle hissediyorum atıyo tık tık onun haricinde bi kaç gecedir balık gibi bi kıpırdanma hissediyorum içimde çok erken olamaz falan diyorum ama nedir ki 😀
Neslihan5521 DuyguKays bebiştir o canım bende ilk 16 17 haftada hissetmeye başladım gece kendimi dinlenmeye başladım elimi hafif bastırınca vs pıt pıt atıyordu sonra sonra daha kuvetti atmaya başladı şükür 🥹