Seymaseser Kızlar 38+1 im kasıklarıma bıçak batması gibi giriyor sıklaşmaya başladı sancı dediğimiz böyle mi oluyor bi dk falan sürmeden geçiyo ama tekrar geliyo
Derya183 Seymaseser canım bende tam 38 haftalıgim bugün bende de karnım 20 dk bir taş gibi sertleşiyor bende ilk hamileliğim sancı mi acaba bilemiyorum umarım hayırlısı ile doğarlar bende burda durayım bu postu açman iyi oldu bende açacakdim daha
Seymaseser tugcee0 tutmadım henüz tugcee0 sanırm 15-20 dk yı buluyor düzensiz bi şekilde bazen daha uzun sürüyo
Havva19 Busraerkr bende 38 +5 iz bakalım kım doguracak benımde gece boyunca sancım oldu sabah gecmezse gıdecegım hastaneye bebek hareketlı hareket olmasa dogum basladı dıyecem bu sancılara cunku hıc gecmedı hep duzenlı olrak sag kasıktan gırıyo
Seymaseser Doğuran haber versin o zaman 😁😁 hepimiz sağlıkla huzurla kavuşalım inşallah bebeklerimize 🤗
miraninannesi_ Seymaseser ya Bende de aynı sıkıntı var gaz sandı o gibi kramp gibi tuvelrte gidiyorum yapıyorum geçiyor ama sıkıntıdan mı yapıyorum ağrı mı tetikliyor ben de anlamıyorum sancımı bu :))
Z72r47asel Seymaseser Bende 37+5 im ilk hamileliğim kızım olacak Allah’ın izniyle bende de bazen bıçak saplanır gibi ağrı giriyo geciyor düzensiz diye önemsemedim sadece adet sancısı gibi ağrım var bilmiyorum doğum belirtisi mi yalancı sancı mi bende bilmiyorum beklemedeyim😌