Ozan bey var birde palmiyede biliyorsunuzdur. Tup bebek uzmanı. Tabi öncesinde klomen,asilama vs.surecleriyle de ilgileniyordur. Ben klomen ve asilama sürecini Gelisim hastanesinde, ilk tup bebeğimi Palmiyede yaptırdım olumsuz sonuçlar aldım. Sonra Adana Baskent hastanesinde 2.tup bebekte olumlu haberi aldık. Tabi öncelikle bulunduğunuz yerde başlamanızı tavsiye ederim. Adana ne de olsa uzak. Ozan bey infertilite konusunda uzman