Bende düşük yaptım ve 3 ay boyunca sürekli leke gördüm bı ara lekeler bitti ve regl oldum regliden sonra 10 gün falan yine leke görmeye başladım 5 gündür leke görmüyorum artık ama regl yaklaşıyor ve yine aynı şey olur mu bilmiyorum eğer yine tekrarlarsa doktora görünüm