Eflalin290 yaaa hikayemiz hemen hemen aynıymış bende 2 yıllık evliyim evlendiğimizin 4 ayından sonra korunmayı bıraktık ama daha olmadı tedavi süreci geçirdim 3 ay klomen kullandım düzenli olarak olmadı . Eşimde sorun yok yani geçen sene öyleydi şuan ne durumda bilmiyorum bende polikistik over olduğumu öğrendim yeni . Düşün o kadar doktor sağlıklısın olur olur dedikten 1,5 yıl sonra öğrendim başka bir şehire doktora giderek . Bir doktorla sabit kalma derim .