umutsuzmom Kızlar büyük kızımın adı Eflin Ece şimdi ikinci kızım olucak Aylin Gülce Selin Birce Derin Gülce İlay Gülce Arasında kaldım saçmamı isimler 🙈
Nesnes28 umutsuzmom gülce ismi cok güzel Eflin e uysun diyorsanız Alin Gülce de olabilir 🥰 sağlıkla alın kucagınıza inşallah ❣️
Gm1709 İsimler güzel de iki isim bir araya gelince uyumsuz gibi mesela gülce ismi tek başına çok daha güzel 🥰 tabi ki yine de karar sizin. Yorumum kalbinizi kırdıysa özür dilerim 💖
umutsuzmom Gm1709 ay estagfuruullah 💕 güzel öneriniz için teşekkür ederim ya ilkine iki isim kinciye haksızlık olmasın istedim ama bende tek başın seviyorum isimleri hep babamız yüzünden ilktede iki isim koyduk🥰