Gebeysek1 Aşırı bir kabızlığım var. Akşam yemeğinde de fazla yedim, aşırı kötü durumdayım. Kabızlığı en etkili ne gelir sizin yönteminiz ne
EsraDabakzkal Gebeysek1 magnesie calcinee diye bir toz var. Efsanevi bişey. Yatmadan içiyorum sabaha bağırsaklar boşalıyor. Dr yazdı umarım faydasını görürsün şiddetle tavsiye ederim
Gebeysek1 Pnr_KMRC1 suyla karıştırıp içsem olur değil mi ? Öbür türlü istifra ederim kendimi biliyorum
Gebeysek1 EsraDabakzkal doktora gidince sorayım ben bunu. Bu gece için bir çözüm bulursam sabaha çıkabilirim ancak 😅
Betulakarr EsraDabakzkal bende bütün hamileliğimi onunla geçirdim ne basur ne zorlama hicbir sıkıntı olmadi çok şükür