KlncA Benim bir beden büyük montum vardı, bel ayarını genişlettim, genelde onu giyiyorum. Bir mont da annem verdi, bol kesim. Bir de yün pançom var, eğer hiç önünü kapatamayacak hale gelirsem üstüne onu giyip kullanacağım. Hamile montu almak bana anlamsız geldi. Bir daha hamile kalır mıyım, kalsam da kışa denk gelir mi bilinmez. Ucuz şeyler de değil...