Guelo Kizlar 20 haftadan sonra göbekten alt tarafa dogru bir cizgi olusuyormus.. bende yok öyle bir cizgi acaba bu kötü birsey mi??
Puhu_ishak Guelo herkeste oluşmak zorunda değil cnm illa olacak diye bir şey yok pogmentle alakalı bişi o bende 30. Haftada çıktı çok kısa ve silik açıkçası şu an 33. Haftadayim hala silik
cupcakes Guelo sonlara doğru çıkıyor kiminle hiç çıkmazken esmerlerde daha belirgin oluyor . Doğumdan sonra bi süre kalıyor duşta keselenmek kaybolmasına yardımcı oluyor
TuqbaArslan Guelo benim suan 24 25 lerde belirginlesti.sanki 5 yıl önce kızıma hamileyken daha erken oluşmuştu
Mochi Guelo ilk çocuğuma hamileyken öyle bir çizgi çıkmadı hiç 39. Haftada doğurmuştum bende bebeğimde gayet iyiydik. Şimdi 2.ye hamileyim bunda da çıkmaz herhalde ten rengiyle ilgili bir durumdur 🙂
kendinehaskadin Guelo ben buğday tenliyim göbek altında da üstünde de düz çizgi oluştu ama anlamı var mı neyden kaynaklı bilmiyirum
Sukran2022 Bende 16. Haftadayım bende de yok sanırım esmer tenli olan kişilerde daha fazla pigment ağırlığı olduğu için belirgin oluyor
kendinehaskadin Momdiary benimkine de kız dediler istisnalardan biri de benim göbek şeklim sivri gününü de tam doldurdu çizgide göğsüme kadar 5 doktor kız dedi erkek diye şüphelenmeye başladık