Mhmtefeaysnr canım sen sancım var ağrım var diye gitmişsindir onlar da tedbir amaçlı açılman mı var diye bakmışlardır kabul etmezsen bakmıyorlar haberin olsun bende ilk vajinal muayeneye 24 haftalıkken yaptırmıştım ama tamamen bilinçsizdim şimdi olsa hayır derdim çünkü bebeğin haftası küçük. Muayene sırasında zaten bir canım acıdı ve akşamına daha çok ağrım oldu canım daha çok yandı lekelenmem yanlış hatırlamıyorsam ya ertesi gün gelmişti ya da 7 gün sonra çünkü ben iki kere aynısını yaşadım yani iki kere lekelenmem oldu bu olaydan sonra. Daha sonra lekelenme geliyor ve ağrım var diye gittiğimde tekrardan vajinal muayene yapacağız dediler hayır istemiyorum diye yaptırmamıştım.
Bildiğin kadarıyla kistin falan var mı? Polikistik over, endometrio ,miyom vs vs gibi