Nnndmr 12+4 teyim son iki haftadır karın ve kasık ağrılarım çok azaldı iki günde bir 3 günde bir olacak şekilde sorun yoktur değilmi
Esoes33 Nnndmr 13 haftalık oldum bnde acile gittim kasıklarım agrıyordu idrar testi aldılar temiz çıktı normal bu süreç dedıler yanı korkma bnde ilk kormuştum çok şükür birsey yok
Nnndmr Benim ilk gebeliğim normalde Ağrı olunca rahîm büyüyor genişliyor diye biliyorum ağrımayinca korkuyorum