Merveyyyy Eskişehir Acıbadem Hastanesinde doğum yapan var mı, tecrübelerini paylaşabilirler mi, bir de gittiğiniz doktor kim
Lur-2006 Merveyyyy doğum yapmadım henüz ama hastanede kaldım 2 gün kanamam oldu ve çok memnun kaldım ilgilerimden alakalarından. Temiz bir hastane sabah akşam gelip temizlediler. Her gün nevresimlerimi değiştirdiler yemekleri başarılı. Doktorum Ahmet Cantuğ Çalışkan Acıbadem’de değil kliniği var ama doğumları orada yaptırıyor. Her gün geldi hastanede yattiğim süreçte hem sabah hem akşam ve hafta sonuydu yatışım
Dilosderler Merveyyyy ben 17ocakda yaptım yeni sayılır 🤗 ceren yıldız erende doğum yaptım hiç tereddüt etmeyin kesinlikle hemşirelerin falan çok iyi çok rahat ettiriyorlar sezeryan olursanız 2gece kalıyorsunuz emzirme danisani bebek hemşiresi bide normal hemşire olmak üzere sizinle 3hemsire birden ilgileniyor öle diyeyim ben hala emzirme danisani ile iletişim halindeyim çıkarken numaralarını veriyorlar bir sorun olursa muhattap bulabiliyorsunuz aradan 3ay geçmiş olsa bile öle diyeyim ben aylık kontrole gittiğimde bebeğimin tırnağını kesememistim bebek bakim odasına gittim rica ettim hemen kestiler banada gösterdiler mesela. Zaten çıkmadan nasıl tutman gerektiğini nasıl yikayacaginin eğitimini falan veriyorlar hep ben bidaha hamile kalsam kesinlikle yine acibademi tercih ederim doktorumda dünya tatlısı biriydi çokda ilgiliydi yüksek riskli bir gebeydim çok takviye kullandım biraz pahalı takviyelerdi ama.bana çok yararı oldu rahat bir gebelik geçirdim herkes çok uyurdu bende aksine enerjik bir gebeydim son aya kadar 🤗
[silindi] Dilosderler merhaba fiyatlar şu an güncellenmiştir büyük ihtimal ama doğum için ne kadar ücret ödemiştiniz
Merve2626 Dilosderler Canım bende Ceren hocaya gidiyorum büyük ihtimal Ceren hoca yaptıracak doğumunu sezeryan da süreç nasıl devam etti neler yaptın nasıl geçti sonda narkozdan önce mi takıldı acaba bana anlatırsan çok çok memnun olurum ❤️❤️
Asyacata Dilosderler merhaba, Acıbadem’den doğum paketi almayı düşünüyorum. Fakat paket ücreti dışında bebeğe yapılan testlere falan ilave ne ödediniz ?
Dilosderler [silindi] ben şanslıydım zam bize denk gelmemişti Şubat ayında geçerli olcakti bana askeri personel indirimi yapıldı onla birlikte 11.000 ödedik biz fotoğrafçıya da ayrıca 750tl ödedik
BetulMom Merve2626 merhaba güncel fiyatları neler acaba,benim de ilk gebeliğim ve sigorta falan yok ama çalışıyorum . Çok mu masraflı oluyor
Merve2626 BetulMom canım doğum sezeryan veya normal farketmiyor ücreti 16.500 ama Temmuz da zam gelecekmiş.Muane ücreti bende eşimin üzerinden gözüküyorum çalışmıyorum 650 TL muane ücreti var belli haftadan sonra her gittiğin de nstye alıyorlar ekstra da 100 TL veriyorlar ayrıca kan tahlil falan ayda 1 kere 250-300 TL civarında ödeme yapıyorsun.Evet pahalı ama hastane olsun doktorlar hemşireler çok çok iyi ilgileniyorlar ilk gebeliğim olduğu için en iyisi olsun tecrübe edeyim diye Acıbadem’e gidiyoruz bizde 2. Bebek de gitmem gibi ama 😂
Asyacata Merve2626 Merve2626 Merhaba, Acıbadem’den doğum paketi almayı düşünüyorum. Fakat paket ücreti dışında bebeğe yapılan testlere falan ilave ne ödediniz ?