Leylak12 Kızlar yapmadığım şey kalmadı hurması yürümesi çömelmesi squatı ama tık yok. Hem çok merak ediyorum bebemi hem de artık taşımak çok zor sabırsızlanıyorum ne yapsam artık bilemedim.
Simge_24 Leylak12 Aynı durum bende de 38+2 olduk ahududu çayına kadar içiyorum gelmiyor sancı bile çıkmıyor hiç 😂 Hepimiz sağlıkla kucağımıza Alalım inşAllah 🌼
yagmur089 Leylak12 bacim parkta spor aletleri varmi sizin orda varsa denemelisin soyle yarim saat veya 1 saat yapsan hemn dogurursun dene gör bnce ben oglumda 38 dim ve spor aletlerine biniyim dedim ya yarim saat yapmisismdir yada 45 dk o gun o gece dogurdum 2 saatte yuruyus yapmistim
Busel Leylak12 39+6yiz bizde de tık yok gelmiyor evim dubleks sırf dogurayim artik diye tüm evi temizledik bugun eşimle eğilip comelip dolapları kapıları bile sildim ama yok yani gelen giden ananas,hurma,adacayı neler varsa yapıyorum comeliyorum merdiven çıkıyorum evin içinde sürekli canına bağlı. Gel oğlum diyorum nah gelirim der gibi tekmeliyor hareketlerde azalma vs de yok😅
Leylak12 yagmur089 valla parktan ziyade evde doğumu hızlandıracak videolar izleyip yapıyorum yine faydası yok. Cuma günü randevum var ilk kez çatı muayenesi yapılacak 😬
Leylak12 Busel hahahaha valla al benden de o kadar bende dün kapı mapı ne varsa sildim toz aldım ama benimki resmen benimle oyun oynuyor içerde baya hareketli. Oğlum annecim çık dışarı birlikte oynayalım diyorum ama yok 😂
Busel Leylak12 kiz bu oğlanlar bizi elimde oyuncak yaptı gelmeye niyetleri yok bence 😂 hayır perşembe gittik kafası kanalda 1 haftaya gelir dedi doktor ama yok😅
Leylak12 Busel banada dediki ilk gebelikler 40ı bekler sonra ultrasona baktı kanala girmiş daha erken gelebilir dedi ama 🫠😂
Busel Leylak12 aynısı bana dedi🤣 işte 8 mayısa kadar beklerim dedi normalde 2 mayısta doluyor 40ı bakalim napacak
meltembal19 Leylak12 sizinki en azından kanala girmiş. bizimki 3600 gr oldu 38+4 teyiz. kanala da girmedi pıtır pıtır oynuyor içerde 🫠🫠
Mervebyr20 Leylak12 bizde 39 olduk herşeyi deniyoruz tık yokk😂😂 hurma , yürüyüş , pilates topu, ilişki, adaçayı, ananas, merdiven…. 😮💨😮💨😮💨
Leylak12 meltembal19 benimki de kanalda güya ama dediğiniz gibi içerde kıpır kıpır anlamadım bu işi 😂 Kızlar o değil de bu gece tuvalete kalktım da acayip sancım vardı ya aynı adet sancısı gibi bel karın bir arada. Sonra geçti ama çok uzun sürmedi inşallah doğuma hazırlıktır
yasmish 39+2 ama gelen giden yok 😄 38de çatı muayenesi oldum ama hiç bir gelişme olmadı. 2 cm açılmam varmış ama sancı yok. Yarın muayenem var inşallah doğar kızlar
Leylak12 GokceMom_ 37den itibaren olan doğumlar erken sayılmadığından yani zamanında doğum sayıldığından bence 37den itibaren yiyebilirsiniz
Bugraninannesiii Leylak12 hiç acele etme bence anne karnında geçen 1 gün 1 yıla bedeldir. İyice toparlansın içeride iyice gelişsin organları. Bende ilk gebeliğimde acele ediyordum ama aldım ağzımın payını. Şimdiki gebeliğimde 40 haftayı doldursun da gelsin inşallah diyorum.
Leylak12 Bugraninannesiii evet aslında haklısınız ama insan sabredemiyor işte bazen kendime kızıp en hayırlı zamanda doğsun diye dua da ediyorum tabi