mahperii cybex mios bebek arabası kullanmıs olan, aktif kullanan var mı? Almak istiyorum da memnun musunuz?
babysevgi mahperii ben mios değil melio kullanıyorum 2 yıldır aşıırı memnunum mios da ck güzel tabi ama ayak kısmı biraz sıkıntı bence melio bakın ayak kısmı daha düz