Ne yapacağımı bilemediğim için yazıyorum 2 kez kimyasal gebelik geçirdim üçüncü olmasın diye genetik test yaptırdık eşimle sonucumda kan pıhtılaşması normal insana göre bi tık fazlaymış ve genetikte b12 im biraz sorunluymuş kadın doğum b12 hapı ve kan sulandırıcı hapı ve folik asit verdi kullandım 15 gün filan o yüzden denedik yine kimyasal düşüğüm başladı ne yapmalıyım artık iğne mi olmak gerekiyor gebe kalmadan önce