Narinsuu Kizlar yanlarımda basenlerimde ve diz arkalardimda çatlaklarım oldu ama karnmda yok şimdilik. Acaba son bı ayda artar mı oramda olmasa bari 🙄
yagmur089 Narinsuu olabilir canim afedersin benim kuyruk kemigimin orda bile catlak olusmus düşün yani ben yeni fark ettim 😂hele benim karnim iyice catliyor karin buyudukce
Sena00 Narinsuu son ayda çatladı benim ilk gebeliğim de bacaklarımda falan olmadı hiç göbeğimde oldu sadece
sozer1 Narinsuu tam 37. Haftada bir günde çatladı ağzım açık izledim😂 oluyor yani gece yatıp sabah çatlakla kalktım seviniyordum olmaz artık dite bir hafta sonrada doğum yaptım
Narinsuu annesusu öyle mi 🤦o zamn kesin olur kullanmadğm krem yağ yok su da aşırı iciyrm zatn ona rağmen bunlar varsa karnm da çatlayacak demek 😔
Flutozim Narinsuu tamamen yapısal bir durum, karın bölgesi yağlı insanların çatlamaları daha az oluyor derinin esnekliği önemli
Oguzhan2023 37 haftaligim hic catlamadi bu sefer biyerim 12 kg aldim bu kez ikinci hamileligim bu.. ilkinde 23 kg almistim 32. Haftamda catlamisti karnim yanlarim diye.. cok kilo almayinca catlamiyormuşuz meğer he bu arada hic nemlendirmiyorum
Oguzhan2023 sozer1 benimde 38 haftanin icinde sezeryan olucak insallah catlamaz bakalim catlarsada napiyim saglik olsun yeterki alistik catlamaya 🤪🤪🤪
egesmommy Narinsuu benim karnım 35ten sonra çatladı maalesef o güne kadar bi karnım kalmıştı çatlamayan
cokkasmabeabi yagmur089 aynen ben de oğlumda değil de kızda yaşadım bunu. Bel basen genişliyor ya kızda. Oglanda sadece göbeğe vuruyor
yagmur089 cokkasmabeabi aynn oyle benim basenlerime vurdugu icin pek karnim çıkmadı herkes karnin kucuk diyip durdular 😂amn dedim kızım saglikli olsunda varsin gobus cikmasin dedim
Melisaka Narinsuu 34 haftalık oldum catlagım yoktu alttan catladım hafif hafif 🥺🥺 bebek yağı da sürüyordum hep nemli bırakıyordum
Narinsuu Melisaka ben de lierac hindistan cevizi yağı, vazalin bio oil zeytinyağı kantaron bebe yağı hepsini kullandm. Sıfır fayda