yagmur089 babysevgi bizimde son 30 bende 37 38 dogurmak istiyorum inşallah secimde oglumun dogum gunu bakalaim kizimda ayni gun gelsin istiyorum saglikla tabiki ikisini bi arada kutlamak cok gzl olur ya 😍
babysevgi yagmur089 benim aralarında 30 ay oluyor biri kasım biri mayıs ama işte 16 ve 26 olarak olursa tarihleri güzel olabilir gibi çift sayıları sevıyorum . 23.05.23 de güzel tarih tabi
MehribanMehmet babysevgi son 8 günümüz😍2ci hamileliğim. İlk kızım 30nisan doğum günüydü 2yaşınj bitirdi😍 ikincide kız doktor 9mayıs diyor bende 3mayıs doğumluyum 3anne kız boğa burcuyuz babamız yengeç😂
Seevda58 babysevgi ben hollandada yasıyorum burda cok mecbur olmadıgı surece sezeryan veya sunu sancı vermıyorlar 41 hafta olunca vajınalden masaj yapacaklar dogum baslatmak ıcın ılk oglumda oyle olmustu