Minnoshamis Kizlar 14+3 haftalik hamileyim , gece belimin sol tarafi sol kasigim ve karnimin sol tarafi agridi sanci girdi lavaboya gidip geldikten sonra gecti bebegim sol tarafimda duruyo diye hissediyorum genelde o yuzden korktum agriyinca sizce normal midir 😞🤔
Caglasmsk Minnoshamis oluyo cnm o haftalarda.yada lavobaya gittkten sonra gecti diyosun gaz sancisi veya tuvalet sancisi fln olabilir çünkü onlarda cok ağrılı oluyor. Eger surekli olursa icinin rahat etmesi acisindan doktora basvurabilirsin❤️