tugcee0 yagmur089 evet 2 gündür akşamları da hafif hafif sancılarım oluyor ama düzensiz duş aşınca geçiyor bilmiyorum nolcak
yagmur089 tugcee0 aynn oyle hayirli dogumlarimiz olsun inşallah sgaliklica alalim kucaklarimiza inşallah
tgba715 tugcee0 canım ilk hamileliğimde o haftalarda bende de çok oluyordu ılık su tutuyordum karın ve kaşık bölgeme iyi geliyordu. İdrar yolu enfeksiyonu da yapar öyle agrılar ayaklarını ve belini sıcak tut hafif hafif masaj yap rahatlatıyor
tugcee0 tgba715 dayanamayacak gibi olunca duş alıp uzanıyorum zaten idrar yolları enfeksiyonum da var yarın kontrole gideceğim bakalım