Anonim01 Ben 39+2 deyim kanala girmemiş girer mi bu saatten sonra ?? 3800 dedi doktor ama sizde durumlar nedir
radiantmother35 Anonim01 39+3 bende kanala yerleşmeye çalışıyomuş 2 gün önce nişan geldi sancı kasılma yok ama nstde çıkıyor açıklık yok bekliyoruz
Dila1994 Anonim01 Bizde 37+ 4 olduk doktorum bebek ters yatıyor kanala girmemiş dedi haftaya tekrar kontrole gideceğiz son haftalarda kolay kolay dönmezmiş sezeryana alırız dedi🙁
radiantmother35 Anonim01 Allahım hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah ya vallahi artık son dönemler çok yorulduk her şey evladımız için 🙏🏻