Kızlar nerden nerde ben bu uygulamıyayı hamileyim diye indirmiştim bebegim için sorular soruyordum ama malesef 7 aylık kalbi durdu bebegimi kaybettim 8 ay oldu dogum yapalı kendi toplamaya çalışıyorum çok zor olsada tekrar gebelik istiyorum ama malesef 8 aydır gebelik olmadı 12 yıldır evliyim cok tedaviler gördüm kaybettim bebegimi kendilinden olmuştu bende vakit kaybetmeden dokturama gittim tedavi görmek istiyorum diye hatta tüp bebek yapalım dedim doktorum tüp bebek şuan yapmamız manasız dedi ve femaran verdi bana birde coraspirin verdi coraspirin tedavi görürken kullnan varmı kaybım oldu için gebe kalınca kan sulandırıcı ignede vercekmiş femaran kullanıp hamile kalan varmı doğrum 8 mayıs bir daha cagrıdı yumurtalıkta büyüme varmı ona bakcakmış