Arkadaşlar ilk gebeliğimm 36.haftamdayım mesleğim ebe fakat kendim doğum yapmadigim icin yorumlarınızı almak istiyorum.Dogum yaklaşırken vücudunuzda ne tür ağrılar oluyor ara ara adet ağrısı gibi ağrılar yada bıçak batması gibi kasiklarimda hissediyorum.