Avent çok iyi dedikleri ve anne göğsüne en yakın olduğunu söyledileri için onu aldım. Daha kullanmaya başlamadık bebek doğunca anlıcaz😌 Ama bazen bir kaç emzik denemesinde tutabiliyormuş bebek onun için deneme yanılma olucak. Bibs markasına da iyi diyorlar hatta çoğu emziği tutmayıp onda tutuklarını da söyleyenler çok var. Olmazsa bende ikinci olarak onu denicem oda aklımda 😌