papatya_01 canım diş hekimi asistanıyım ben. ilk 3 ay ve son 3 ay işlem malesef yapılamıyor. eğer cok dayanamayacak durumda isen doktorundan onay alınıyor işlem o şekilde yapilabiliyor. hamileler için kullanilan anestezi de farklı sen once kadin dogumuna gidip konsültasyon al sonra bir diş hekimine görün dayanamıyorsan.belki diş hekimi antibiyotik ihtiyacı görürse kadin dogumcuna konsultasyonla birlikte yazdir hazır olsun elinde dis hekimi muayenesi sonrası gerek olursa kullanırsın