Öncelikle ilk doğumum olduğunu belirteyim.
26 Nisan günü gece 5 te bir karın ağrısıyla uyandım. Tuvalete gidip epey bir oturdum çünkü gaz sancısı mı yoksa normal sancı mi onu bile ayırt edemiyordum 😂 Neyse baktım dayanılmayacak bir şey yok yanlış alarm herhalde dedim uyumaya gittim. Sonra fark ettim ki düzenli bir şekilde giriyor bu ağrılar. Yattığım yerden süre tutmaya başladım. 5 6 dakikada bir 20 saniyelik karından başlayıp bele doğru vuran regl sancısı gibiydi. Saat 8 gibi bir duşa gireyim dedim çünkü buradaki yorumlarda doğum sancısı duş alınca vs geçmez diyenler olmuştu. Baktım geçmiyor doktora yazdım durumu ama hala gitmiyordum hastaneye çünkü asla dayanılmayacak bir ağrı yoktu. Doktor gel bakalım deyince hastaneye gittik. Nst de gördüğüm maksimum sancı 40tı, dedim herhalde yine yanlış alarm 😂 Doktor kontrolüne geçtiğimde şok oldum. 6 cm açıklık var dedi. Zaten onun kontrolünden sonra nişan geldi. Hemen yatışım yapıldı. Suyumu patlattılar oldu 7 cm. Sonra 1 saat kadar suni sancı verdiler bunu neden yaptılar valla hala anlamıyorum çünkü beni çok zorladı. Yani 7 cm e kadar hiçbir şey anlamamışken o 3 cm için yaşadığım acı beni üzdü 🙈 Yani en son ebeye bana epidural falan bişi verin yapamayacağım ben diye ağladım 😂 Bu saatten sonra olmaz dediler doğuma aldılar. 3 4 sağlam ıkınmadan sonra geldi bebeğim. Ikınma kısmında da yapamayacağım diye çok korktum ama illaki yapılıyormuş. Evden 10:30 da çıkıp 13:30 da bebeğimi kucağıma almış oldum. Allah herkese sağlıklı ve kolay doğum nasip etsin 🙏🏻