Kebru Kızlar 9. ayda Resmen oturduğum yerde uyuyorum uzandığım zaman bebeğe zarar veriyormuşum gibi rahatsız oluyorum. Sizler ne alemdesiniz
tugcee0 Kebru valla ben her şekilde uyuyorum zaten bi süre sonra bebişten uyuyamayız diye her fırsatı değerlendiriyorum 😂😂
iremasmahan06 Kebru uyuyabilen kesin bordo berelidir sancidan dis agrisindan tuvalete gitmekten acikmaktan saga sola donerken bacak agrilarindan kramplardan uyuyan varsa ayakta alkışlarım
BirTim Kebru çok şükür bir rahatsızlığım olmuyor benim kafamı yastığa koymam uyumam için yeterli oluyor 😁
Kbr-23 Uyuyabilene helal olsun 😅😅 mide yanmasından yatamiyorum sağa dönsem sağ tarafım acıyor sola dönsem sol tarafım acıyor sinirden artık uyuyamıyorum 😅🍋
guzelanne01_ Kbr-23 katılıyorum 8 aylığım sinirden uyuyorum artık😂 Wc ,mide yanması ,Şişlik ,dönememe ,Yüz üstü dışında asla uyuyamam sağ sol cebelleşerek uykuya dalıyorum
Flutozim Kbr-23 mide yanması iğrenç renie iyi gelmişti bana sütte iyi oluyor (bir de yastığınızı biraz dikleştirin derim , :)
Flutozim Karnım ilk büyümeye başladığında ezilecek diye sürekli uyanıyordum . Sonra araştırmalara baktım çevrelediği amniyotik sıvı her türlü koruyormuş. Bana rahatlama geldi , yatmadan bir kaç saat önce yemek yemeyi kesersem rahat rahat uyuyorum yeter ki mide dolu olmasın :)
Meri_yozgat Tuvakete kalkmaktan uyuyamıyorum..🤦🏻♀️ Bi kere gözüm açılsın geri uykuya dalamıyorım .. ne yazıkmi he bide uyusamda hiç uyumamış gibi oluyorum Zevk vermiyor uyumak 39+2 den selamlar😁🥰
Dolphin16 Denizkaramuk benimde öleyde ondan sordum eşimin soyadı yani 😀 nerelisin ? Akraba çıkıyormuşuz 😀😀