damlaguneyerii Selam kızlar 21+6 günlük oldum bugün. İcimde hareketlerini hissediyorum cok güzel bisey. Bazen endişeli bazen duygusal oluyorum. Oğlum olacak:) kasık ağrıları ve zaman zaman böbrek ağrıları yaşıyorum ama hallediyorum. Sizlerde durumlar nasıııl
Turna44 damlaguneyerii bende 22+2 oldum ilk defa bu gece yatarken rahatsız oldum. Şişkinlik daralma karışımı bileydi ☺️ yoksa diğer türlü herşey yolunda çok şükür
Nurdan11_ damlaguneyerii 22+5 olduk oğluşumla. Çok hareket ediyor dünyaya gelince çekeceğimiz var diye düşünüyorum 😂 2 gündür ishal problemi yaşıyorum. Sağ bacağımda kasılmalar oluyor. İshali halledebilirim ama kasılmalara magnezyum bile yaramıyor.
35_tecrube Bende 23+4 oldum kasık ağrım çok oluyor dünden beride hem kaşık hem karın ağrım var hareketlerinde diğer günlere göre değişik toplanıyor dağılıyor gibi buna sukur mecbur idare ediyoruz evlat için🧿🧿🧿