bsrsnmz Selamlar kızlar, gebelikte karnınız ne zaman çıkmaya başladı, 11 haftalık gebeyim karnımda şişlik hissediyorum
mine3444 bsrsnmz 6. Aya kadar hamile olduğum belli değildi. Acaba ne zaman belli olacak deyip durdum. Nasıl ki 7 aylık oldum bir anda sistim. Bence hamilelik 7. Ayda basliyor. Yani 28. Haftadan sonra gibi. Su an 35 haftalık oldum aman allahim sigmiyorum dağlara taşlara 🤭 Allah isteyen herkese nasip etsin.
bsrsnmz mine3444 amin insaAllah, bende çok zayif hamile kalmadim biraz göbegim vardı simdide bi şişlik mi var yoksa bebişden mi anlayamıyorum 🥲😄🤭
Dolphin16 mine3444 aynen öle benimde yoktu 6 aya kadar 7. Aya girerken çıkmaya başlamıştı . Bende heves ederdim hamile tşirtleri bebekli falan bol gelirdi 😀😀
ttugba92 -Annem benimde daha 10. Haftamda pıt diye çıktı alt karnım ama çıktığı hızda büyümeye devam etmiyor merak etme. 5. Aya girdim 3 kilo alarak. Göbüşte ilk çıkışından biraz daha büyüdü o kadar. Bende çok korkmuştum bu hızla 8. Ayda ne olurum diye ama zayıf olduğum için sanırım şu anda küçük geliyor mesela 😅
bsrsnmz Zerzer aynen bende öyleyim ya daha en başından böyleyse ilerleyen aylarda nasil olcak bilmem 😂🤭