Sla8995 Spinal mi epidural mi oluyor bu bilmiyorum ama böyle doğumda sezaryen olacaksa yine de aç mı gitmek gerekiyor acaba
dilos011 Sla8995 ben aç girmiştim epidural belden asagi uyusturdu hiç ağrı sızı hissetmedim sadece çıkarırken galiba bebeği midem bulanmıştı onda da söyleyince hemen bi iğne yapıyorlar seruma geciyo yarım saate kalmadan bitmiş oluyor ameliyat zaten geçince de ilk yürüyüşünü yapıyorsun zaten
ZeynepAsyaAnnesi Sla8995 gece 12 den sonra sonra katı sıvı tüketmek yok su bile yok Sezeryan da benim 20 dk falan sürmüştü
Snstr 6 saat öncesinden içecek ve yiyecek yemeği bırakıyorsunuz.benim yarın 8 de olucak, 12 den sonra su bile içme dediler:)