Zeynepde 39+2 de sezeryan olmak zorunda kaldım . 32. Haftada dönmemiş vaktimiz var demişti doktor , 38 e kadar şansımız var dedi. Ama olmadı inat ettim 39 uda bekledim. Milim oynamamış yerinden kilo alımıda durdu haliyle . Doktor artık sancın gelecek hem onu çekeceksin hemde yine sezeryan olacaksın ama istersen bekle yinede deyince artık pes ettim 😂 önemi yok hayırlısı böyleymiş pozitif spinal sezeryan oldum. Oğlum şimdi 2 aylık yanımda uyuyor .