Eda6 Kızlar 37+1 olduk bu belden ağrı nasıl oluyor benim sanki iki gündür böbreklerim agriyomus gibi hissediyorum ama başka bir şeyim yok ay normal midir değil midir hep dogurcam korkusuyla yaşamak ne kötü ya