Fatmaaneyyy inşallah bir sıkıntı yoktur hareketlerini hissediyorum dediğniz için içiniz rahat olsun bence ama ben doktor değilim yine de bence bi tanıdık varsa doktor falan bi danışın isterseniz. Kendimi anlatayım oğluma hamileyken arkadaşım çağırdı gitmeden acele yemek yapayım dedim geldiğimde hazır olsun diye, kızartma yapıyordum yağa malzemeyi attım bu bir sıçradı ben de refleks geri adım attım atmamla birlikte uçarak sırt üstü fayansa çakıldım. Çakıldım diyorum gerçekten çakıldım yani abartmıyorum nevrim döndü. Ama şükür bişi olmadı Allah korusun hem yavrunuzu hem sizi inşallah bir sıkıntı yoktur♥️