Reyhan_gul Benim kızım 37+6 da 2900 doğdu. Çok şükür küvöze girmedi. Sezaryen sonrası uyuşukluk geçince 4-5 saat ağrı oluyor. Dayanılmayacak kadar değil ama terletecek kadar diyebilirim 😅 sonradan ağrı kesicilerle ağrım baya hafiflemişti. İlk yürüyüş için kalkarken aslında acıdan çok anestezinin etkisiyle başım dönmüştü, midem bulanmıştı. İlk yürüyüş için kalkmak çok zor şöyle zor böyle zor diyemem. Evet acı var tabii ki ama kalkana kadar. Kalktıktan sonra yürümek zor değil. Karnınızı tutarak yürürseniz daha az sancı olur. Bebeği görünce insan bi an önce ayaklanmak bakımını tem başına yapmak istiyor. Bi güç geliyor insana. Kafanızda kurgulayıp büyüterek üzmeyin kendinizi