_Nur_1 Kasılmalarım var 37+1gğnlük hamileyim şuanlık suyum yada nişanım gelmedi alttan bıçak saplanması gibş bi agrıyla beraber kasıklarım agrıyo bi süre geçiyo bi süre başlıyo Napmalıyım
Nurrtn _Nur_1 çok ayakta kalıp yorulduysaniz da olabiliyor sancı belden veya karından girer çok ayaktan kaldiysani bebek baskı yapıyor olabilir uzanın dinlenin geçmezse doktorunuza görünün bence
YaseminBatrk _Nur_1 dakika tut . Evet düzensiz ise yalancı sancıdir. Yada duşa girin su sizi rahatlatırsa sancı olmazsa yalancı. Ama suya rahman sancı varsa doktora gidin
tugcee0 _Nur_1 duş alın geçerse kesin yalancı sancıdır bende çok yaşıyorum bu aralar 36 haftalığım duş akıp uzanın
_Nur_1 Düzenli giriyo ama agrım uzun sürüyo kasılmalar normalde 2 dk falan sürüyomuş Bel agrım yok bide