Dsds 38 haftaya gırdım. Dr bidahaki kontrolu 12 mayısa verdı. Cok gec degıl mı. Normal beklıyorum ama son zamanlarda daha sık kontrol olmuyor mu . Bu tarz bısı yasayan var mı?
esrcetnkvk Dsds 37 haftadan sonra 3 güne düşürdü devlet hastanesi 12 gün içinde belki doğumunuz başlayacak uzunmuş aradı gerçekten
Dsds Minisim Minisim evet bende saskınım cok şukur bı skıntımız yok ama daha catı muayenesı bıle olmadım o zaman geldıgınde bakacagını soyledı
zge13 Minisim ben de 35. Haftamda bu cuma gittim 15 gün sonra gelirsin diyerek gönderdi 🙄 acaba özel bir durum mu var şeker tansiyon erken doğum riski o sebeple mi sizi her hafta görmek istedi inşallah yoktur ama bir sebebe mi bağlı diye merak ettim
Dsds Busel yok özel hastane cok ılgılı doktorum normalde belkı bı karısıklık olmuştur yarın arayacagım. Kafama takıldıgı ıcın burda sızlerden yorum almak ıstedım
Minisim Bebek sadece aşağı dönük onun dışında birşey yok aslında ama arkadaşlarımda her hafta gidiyor artik
Batur58 Dsds evet normalde artık her hafta çağırması gerekiyor nasıl o kadar geç tarihe vermiş anlayamadım. her hafta gitmeniz gerekiyor hatta son haffta da üç günde bir gidiliyor