esmerella37 letuyu araştırdığım zaman genelde pcos olanlara veriyormuş doktorlar çoğunda da yumurtaları baya geliştiriyormus öteki haplara göre biraz daha gucluymus sanırım. Başlar başlar artık işin ucundan tuttunuz gerisi kolay gelir 😊 yok ya bende doktor kendisi çatlasın diye bekledi baktı 22mm oldu catlatma iğnesi vuralım artık dedi ben içerdeyken eşime dedi hemen git eczaneden al gel hemen vuralım demişti doktorun hasta bakıcısı vurdu hemen bana iğneyi ilk defa göbekten iğne vurdurmustum öyle acısı yok yani sadece iğneyi sokarken çok hafif bı acı sizi oluyor o da iğne giriyor vücuda o kadar yani 😊