Tkckvci benim 2 yaşında oğlumda olmuştu. Hocaya danışmıştık , ruh rüyada farklı alemleri gezebilir o lekelerde ordan getirdiği izler olabilir demişti. Tıbbi olarak da bir mantar türü diyorlar ama ben inanmıyorum. Oğlumun ayak altlarını görseydin birisi elle tutmuş gibi 3 er parmak izi vardı . Bir de bu mantar hep gece mi çıkıyor yani. Ayrıca bizdeki kına gibi de kokuyordu . Çok üzerinde durmadım,çoğu kişi de oluyor