Sla00 Hamileyim 8 haftalık ağlayasım geliyor sürekli ağlarken de korkuyorum böyle bişey yaşayan var mı yazar mısınız
Sla00 Melikeckr 6+3 falandı vajinal ultrasonla hareketini gördük ama tam duyulmadı haftaya tekrar gideceğim net duymak için inşallah❤️ siz ne zaman duydunuz
Melikeckr Sla00 7+2 de gttm yolk kesesi oluşmuştu kalp atışını duymadık çarşamba duycaz inşallah çok yavaş ilerliyor
Sla00 Melikeckr 7+2 de vajinal ultrasonla görünür aslında ama korkmayın bazen ilk haftalar geriden gelebiliyormuş daha çok küçük olduğu için görünmemiştir belki hangi ultrasonla baktılar
Sla00 Melikeckr diğer muayene de görürsünüz inşallah öyle bi ihtimal olsa sanırım doktorunuz söylerdi