İyi geceler arkadaşlar… Adetim üç gün geçikti amaa arada böyle oluyor diye test yapma gereği duymadım. Sonra eşimin memleketine gittik bayramda arabada giderken adette beklediğimden temkinli gitmiştim her neyse tam eve geldik benden bı anda kan geldi ama garip olan çok afedersiniz parça şeklinde ciğer gibi bir şeydi bende korunmadigim için acaba düşük mü yapiyorum diye içimden gecirdim tedirgin olup kayinvalideme gösterdim. Annemde adetin geciktigi için pıhtı şeklinde gelmiş korkma kziim dedi bende üzerinde durmadım adet oldugumu düşündüm ertesi gün adet kanaması olarak devam etmedi lekelenmeye döndü gariplik seziykruma ma doktorada gitmekten korktum neyse baktım bu normal adetim gibi değil gidip bı test aldım anında çift çizgi çıktı. Ertesi gün hemen hastaneye gittim doktor kese gördü ama şuan bir embriyo gözükmüyor dedi iğne ve progestan tedavisine başladı ayrıca mesnin etrafinda kan olduğunu söyledi hala şuan lekelenme var bu şekilde olupta sağlıkla dokuz ayı tamamlayan var mı acaba ? Bir oğlum daha var onda boyle bir şey hiç yaşamadım. Uzun oldu biraz kusura bakmayın.